marjelle-in-bretagne.reismee.nl

C么te Sauvage

Lieve allemaal,

Het is hier heet, heel heet! De locale bevolking weet er ook geen raad mee en men spreekt hier alleen nog maar over "le chaleur" de hitte. Overdag tikt de thermometer de 38 aan en aan het einde van de middag de 40! Het enige wat we doen en kunnen doen is onder een boom zitten en als de zon onder begint te gaan een duik in het zwembad nemen om ons bloed wat af te laten koelen. Heerlijk! Een glas koele champagne brut smaakt dan z贸 lekker! Wim Sonneveld zou zeggen "om te kwijlen, mevrouw ".

We ondernemen natuurlijk nog wel wat. Wat is er tijdens de hitte nou lekkerder dan een ritje te maken met de auto en de airco aan? Dat doen wij dus regelmatig. Gisteren hebben wij de route langs de C么te Sauvage gereden. Zo prachtig! Jammer wel dat het totaal windstil was en dus geen golf te bekennen. Op naar Quiberon! Een prachtige oude haven met dito bootjes en een, over het algemeen, wat ouder publiek. Loop je langs de haven naar het prachtige strand van Quiberon, dan is daar het jongere publiek met mooie meisjes, stoere jongens en ouders met spelende kindertjes. Veel barretjes en 24/7 food.

Brengt mij op het volgende: waar blijven al die mooie jonge mensen toch als ze ouder worden? Het is opvallend. De jongedames hier zien er prachtig uit met opgepimpte borstjes en getuite lipjes 谩 la Brigitte Bardot. Het haar nonchalant in een slordige knot, waar net genoeg springerige krullen en slierten uitpiepen om het sexy te maken. Ik heb dat vroeger ook geprobeerd, maar helaas, het is me nooit gelukt.

En dan die mooie jongemannen. Gebruind, vaak een mooie mond, prachtig dik haar, mooie torso en een big smile, laten we het hier "grand sourire " noemen, want we zijn tenslotte in Frankrijk! Ze omhullen zich met de heerlijkste parfums en ook een pittige tattoo is hen niet vreemd.

Zie hier mijn probleem: want, waar blijven al die mooie jonge mensen als ze ouder worden in deze regio? Zie je in Parijs nog charmant ouder wordende dames met precies de goede, iets te ruim vallende blouse en een prachtige Herm猫s shawl naar het lijkt slordig, maar o zo bedachtzaam omgeknoopt, hier zijn het allemaal onaantrekkelijke vrouwen geworden met een uitstraling van "laisser faire". Heel kort haar, slecht gekleed, de getuite lipjes zijn een streep geworden en de eens zo prontige borstjes zijn verworden tot hangende borsten, verhuld in slecht zittend ondergoed. Niets aantrekkelijks aan. En dan die mooie jongemannen. Ook niet veel beter. Kalend, kunnen ze niets aan doen, maar geen figuur meer, althans geen goed figuur. Een hoog ruggetje, uitgezakte buik, dunne beentjes en slechts een enkele zou ik nog charmant durven noemen. Nee, dan winnen wij het tijdens het ouder worden m茅t voorsprong.

Het is maar goed dat de Fransozen mijn blog niet lezen, want echt, dan zou ik nooit meer worden toegelaten!

Ach lieve lezers, het blijft een heerlijk en mooi land, maar dit moest ik toch even kwijt.

Tot volgende keer,

Margo en Marjelle

Reacties

Reacties

Regina

Fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben, naar mensen kijken blijft leuk he dames. Bij ons is het ook erg warm, maar niet zoals bij jullie. Doe rustig aan en geniet van de bubbels, het weer en de mensen. XXX

Evelien

Hahahajajahaha!! Ik zie het helemaal voor me hihi. Ik zat al te wachten op weer een heerlijk verhaal, wat schrijf jij toch geweldig!!!!!!
Kus van hier en dames rustig aan doen met die hittegolf en vooral niet t猫 veel bubbels hahahaha

Evelien

O en....fotootje van een bruine jonge gespierde jongeman zijn welkom. Evt met tattoo

Jacqueline

Ine heeft het verhaal aan me voorgelezen , gillen maar weer.
Allemaal leuke belevenissen. Veel plezier

Monique

Ik zat al te wachten...eindelijk weer een verhaal! Zo bekend die omgeving, heerlijk, misschien gaan wij ook nog w茅l dit jaar!!!

Jaap

Waar zijn die knappe bruine mannen gebleven? Ik ken er maar 1 hier in de buurt. Laag ruggetje, forse gespierde tors, gladde schedel en soepele beentjes. Er mist wel iets: een tattoo. Maar daar is wel wat aan te doen. Wat zal ik doen? Iets wat past bij de Cote Sauvage. Vind je een zinkend schip op m'n borst wat? Of toch een fles brute champagne op een dij? Jouw wens is mij een bevel.

Matty

Ik maakte me al zorgen, het was al vijf dagen geleden dat ik het laatste verhaal las

Leny

Warmte of niet, jullie maken er wat van met zijn tweetjes!
Veel plezier nog!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!